محصولات پارس اوپال را بهتر بشناسیم :

اوپال گلس یا آرکوپال ماده ای است بین چینی و شیشه که از آن برای ساخت ظروف پذیرایی استفاده میشود. ظروف آرکوپال معمولا نشکن میباشند و در برابر ضربه و حرارت مقاومت دارند, بدین معنی که میتوان این ظروف را در مایکروویو قرار داد.

 

آرکوپال جدید

 

به جرات میتوان گفت , مهفام جام اولین شرکت تولیدکننده آرکوپال ایرانی در کشور است که با داشتن سابقه بیست ساله در تولید ظروف پذیرایی و آشپزخانه در این صنعت پیشگام بوده. مهفام جام با بکار گیری متد روز, دستگاه های جدید و جذب متخصصان, در این رشته توانسته از لحاظ کیفیت بازار وسیعی را برای خود فراهم نماید.

این شرکت در سال 1383 موفق به اخذ لیسانس الکتروگلس انگلستان شد و محصولات خود را با برند تجاری پارس اوپال (پارس اپال) به بازار عرضه نمود. موفقیت این شرکت در ارائه محصولات با کیفیت, تغییر زیادی در بازار این صنعت چه در ایران و چه در کشورهای اروپایی به وجود آورد.

 

آرکوپال 3

 

در حال حاضر برند پارس اوپال نه تنها یکی از بهترین برندهای با کیفیت بازار ایران است بلکه این برند به کشورهای اروپایی و آسیایی نیز صادر میگردد. مهمترین رکن کیفی محصولات پارس اپال که آن را از بقیه رقیبان متمایز نموده,  روش لعاب زنی بعد از عمل رنگ آمیزی است که ثبات رنگ را در ظروف تولیدی این شرکت بی بدیل مینماید و دوام و ثبات رنگ ظروف پذیرایی را دو چندان نموده. ثبات رنگ محصولات پارس اوپال توسط این شرکت تضمین شده و خریدار با خیال آسوده میتواند جهت شستشوی این ظروف از ماشین ظرفشویی استفاده کند.

 

آرکوپال 17

 

انتخاب رنگ های زیبا و چشم نواز یکی دیگر از دلایل مشتری پسند بودن این برند نسبت به رقیبان این گروه کالایی است. خط مشی این شرکت بر اساس حفظ و افزایش کیفیت محصولات نسبت به برند های خارجی و استفاده از تکنولوژی روز در این عرصه میباشد.

همچنین این شرکت توانسته با اخذ گواهینامه های بین الملی  ISO2001:9008 , ISO14001:2004 , OHSAS18001:2007 ادعای خود را در خصوص کیفیت محصولات به اثبات برساند.

مهفام جام با گام نهادن در دومین دهه از بدو تاسیس توانسته محصولاتی تولید کند که از لحاظ کیفیت, زیبایی, ظرافت و تنوع در طرح با رقیبان اروپایی خود رقابت کند.

 

با انتخاب ظروف پذیرایی پارس اوپال سفره ای رنگین تر و زیباتر داشته باشید.